یا صاحب الزمان (عج)
12 امام (علیه السلام)
لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری همراه رهبر

آقا آقا آقا

کدوم آقا

همون آقا که هروقت دلم میگیره فقط صدا میزنم یا مهدی

آقام آقام آقام

اگه تورو صدا نزنم، کی رو صدا بزنم؟ اگه از تو خجالت می کشم، مادرتو صدا بزنم. روم میشه اصلا مادرتو صدا کنم؟ آقا جان، آقا آقا

آقا درسته نمک خوردم، نمکدونو شکستم. آقا درسته هر چی به من خوبی کردی، جز بدی، هیچ چیزی جوابتو ندادم.

درسته گفتم دلتنگه کربلا هستم ، تو واسطه شدی رفتم کربلا. درسته گفتم دلتنگ امام رضام، تو واسطه شدی رفتم امام رضا.

گفتم اشک چشم، بهم دادی. گفتم دل شکسته آقا، بهم دادی. خلاصه هر چی از طرف تو اومد، اجابت و خوبی بود، ولی هرچی از طرف من اومد...

آقا، فقط می تونم مثل همیشه بگم شرمندم. آقا جان بازم مثل همیشه میگم دستت درد نکنه آقا. آقا جون، تو که تا حالا برامون خوب اربابی کردی، ولی هنوز یه چیزی تو دلم مونده آقا، اگه امشب نخوای بهم بدی، دیگه کی؟

حرف امشبت چیه؟ حرف امشبت با آقا چیه؟

آقا دلم سالهاست حسرت یه نگاهتو داره، فقط یه نگاه، فقط یه نگاه آقا. نمی گم دست رو سرم بکش، می دونم لیاقت ندارم. فقط یه نگاه، یه نگاه، یه نگاه

گفتن خونه ی بی بی زهرارو بسازیم، امام زمان بیاد نگاه کنه، آقا اومدی؟

گفتن یه شبه قبرستان بقیع بسازیم، امام زمان بیاد قبرستان بقیع رو ببینه، آقا اومدی؟

آقا جون، می دونم مزده همه ی اینا به جا. می دونم اگه بخوای می تونی مدینه بهمون بدی، می دونم اگه بخوای کربلا بهمون بدی، کربلارو هم میدی، اما مدینه و کربلای بی مهدی؟

آقا جون چی بگم دیگه بهت؟

آقا جون درسته هرچی ناز کنی بهت میاد آقا، ولی آقا من که چیزی ندارم که خریدارت باشم. جز گناه چیزی دارم؟ تو که پروندمو بهتر از خودم میدونی. تو که بهتر پروندمو دیدی، تو که سه شنبه و جمعه پروندمو باز می کنی. دیگه از خودم خجالت می کشم بس که امام زمان سربلند می کنه، میگه خدایا به منه مهدی ببخشش.

آقا این حرف دلمو دیگه کی می خواستم بهت بزنم. اگه امروز نخوای گوش به حرفام بدی، دیگه کی؟

تا کی باید نبودنت رو تحمل کنم آقا؟ تا کی باید همه مردم رنج و سختی بکشن؟ تا کی باید بدون تو، سال نو رو شروع کنم؟


همه ی مردم دارن میگن، ظهور بسیار نزدیک است، اما آخه کی میای آقا؟
می دونم هستی. اما چه موقع میشه که از نزدیک، بوی خوش تورو استشمام کنم؟
آقاجونم، دلم خیلی برات تنگ شده.  

 

اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشَّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ...یادم دادی... بر غم هایم شاکر باشم تا صابر!

 




برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, ] [ 12:56 ] [ مهدی ]


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ فرهنگی می باشد و در موضوعات زیادی را در بر میگیرد امیدواریم ما را در هر چه بهترشدن این وبلاگ یاری فرمایید منتظر نظرات شما عزیزان هستیم
موضوعات
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





دعای عظم البلا